Koor van topklasse voor Kerstconcert

Hardverwarmend, wervelend, ontroerend mooi, vitaminen voor de ziel…. zo wordt de muziek die White Coffee brengt, meer dan eens omschreven. De naam “White Coffee” vindt zijn roots in de mix van Afro-Amerikaanse invloeden (“zwarte” gospelmuziek) en “blanke” stemmen. Oorspronkelijk gestart met een ruim repertoire aan gospels is dit inmiddels uitgebreid met tal van Nederlandstalige, Franstalige en Engelstalige liederen. Ook liederen in andere talen zijn hen niet vreemd. Kenmerkend is hun enthousiasme, de ambiance en het plezier dat ze in hun samen-zingen leggen. Ze zullen jullie zeker raken met de bezieling en de ‘schwung’ die voor hen zo typisch is.

Karine Calomme, dirigente en professioneel pianiste, brengt magie in deze groep van enthousiaste en gedreven mensen. Zij heeft het talent om muziek zo intens te laten beleven, dat het meer wordt dan louter de som van het geheel.

Dit concert zal doorgaan op vrijdag 1 december 2017 om 20.30 uur in de kerk van Koningshooikt. Kaarten kosten 10 euro en deze zijn te verkrijgen in VVK krantenwinkel Het Nieuwspunt.

Info: dorpsraad@koningshooikt.be of op het nummer 0478/93.88.06