Koor van topklasse voor Kerstconcert

mannenkoor-de-netezonenDe Dorpsraad heeft voor zijn Kerstconcert in de Sint Jan-Evangelistkerk een top koor weten te strikken. De Netezonen uit het eigen Lier, één van de zeldzame mannenkoren in Vlaanderen.

Het vierstemmig gezelschap, onder leiding van dirigent Dirk Claes, zal in onze mooie knusse dorpskerk één van de laatste voorbereidende concerten zingen alvorens in 2017 haar jubileumtournee zal aan te vangen. In 2017 bestaan de Netezonen immers 135 jaar. De Netezonen zijn klasse en we hopen dat onze dorpskerk zal vollopen. Het programma dat ze brengen is zeer gevarieerd en omvat drie thema’s. Maar daarover later meer. Kom dus binnenkort zeker nog eens een bezoekje brengen aan ‘Ge zijt van Jut als’.

Vrijdag 9 december om 20.30 uur in de kerk van Koningshooikt. Kaarten in voorverkoop 10 euro te verkrijgen bij krantenwinkel Het Nieuwspunt.

Info: dorpsraad@koningshooikt.be of op het nummer 0478/93.88.06